Blogroll

6 Kasım 2017 Pazartesi

ما عدالت می خوهیم!

ما عدالت می خواهیم !

ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار یکی از ولسوالی های امن ولایت تخار بوده در دوران مقاومت از جمله ولسوالی های  بود که تمام  مهاجرین که خانه های شان را ترک نموده  و به این ولسوالی پناه آورده بودند، مردم شریف این ولسوالی خانه هایشان را به مهاجرین تقسیم کردند.
اما بعد از اقتدار حکومت موقعت تا حکومت فعلی وحدمت ملی در این ولسوالی هیچ توجه صورت نگرفته ، بلکه کدر های تحصیل کرده این ولسوالی با مدارک تحصیل شان به کوچه های کابل سرگردان می گردند. و بعضی  ازاین کدر ها بخاطر نداشتن وظیفه دولتی به طرف ایران و کشور ترکیه رفته کار های شاقه را انجام می دهند.
کدر های این ولسوالی در حکومت مرکزی هیچ وظیفه نداشته بلکه زمین های معلمین که از طرف حکومت برایشان توضیح گردیده بود، از طرف مافیای زمین گرفته شده و به نرخ های مختلف به فروش رسیده است .کسی نیست که صدای معلمین  بیچاره را بشنود. از حکومت مرکزی وحدت ملی خواهشمندم  به داد این معلیمن بیجاره برسند.  
همچنان  قابل یاد آوری می دانم که در ادارات دولتی ولسوالی دشت قلعه فساد اداری به حد خود رسیده و هر روز خانه های ریایشی ولسوالی دشت قلعه بدون امر مقامات بالا به فروش می رسد . از این لحاظ درادارات دولتی ولسوالی دشت قلعه تغیرات گسترده بوجود آید.
در غیر آن جوانان بیدار ولسوالی دشت قلعه خودشان دست به کار شده در آن صورت جواب گو اش خودی دولت مرکزی میباشد.
با احترام

بشیراحمد " حیدری"

0 yorum:

Yorum Gönder