Blogroll

3 Kasım 2018 Cumartesi

دیدار های ویژه با وکیل صاحب پارلمان ولایت نیده

 دیدار های ویژه  با وکیل صاحب پارلمان ولایت نیده
‎چنانکه همه می دانند تقریبا دو ماه در افغانستان بودم و در این مدت در ترکیه بعضی تغییرات به میان آمد از جمله تغییرات آمده تغییر و تبدیلی بعضی اراکین بلند پایه دولتی بود که در جمله آنها بعضی از بزرگان و دوستان بنده نیز بودند.
‎همینکه به ترکیه رسیدم لازم دانستم که به خدمت آنها رفته وظایف شان را مبارک باد بگویم.
‎همین بود که امروز به دیدن جناب محترم آلپ ارسلان معین وزارت دفاع، محمد گون معین وزارت صحت عامه ، محترم یاووز و محترم سلیم وکلای مردم ولایت نيده در پارلمان رفته انتخاب و انتصاب شان را به پست های شان خجسته باد گفته موفقیت و طول عمر طلبیدم. .
‎تا جایی که با بزرگان نامبرده آشنایی دارم هر کدام شان از جمله سرمایه های معنوی ترکیه بوده و در پیشبرد امور از خود شهکاری نشان خواهند داد.
Özel görüşmeler !
Pek çok arkadaşın bildiği gibi uzan zamandır memlekette idim ama bu süreçte hiçbir zaman ikinci ülkem olan türkiye'den kopmadim aksine turkiyedeki bütün gelişmeleri takip ettim.
Son zamanlarda Türkiye'de gerçekleşen gelişmelerden biri yakından tanıdığım bazı büyüklerimizin büyük görevlere atanmalaridir.
Ben ise Türkiye'de ayak basar basmaz hemen çok değer verdiğim ve Türkiye'nin önemli insanlarından olan milli savunma bakanligi yardımcısı sn. Alpaslan Kavaklıoğlu bey, sağlık bakanlığı bakan yardımcısı sn. Mehmet güven bey, Niğde Milletvekilleri sn. Selim Gültekin ve sn. Yavuz Ergun beylerin makamlarına gidip yeni görevlerini kutladım.
İnanıyorum ki bu büyüklerimiz türkiyenin önemli ve etkin siyasetçilerden olup iyi yönetim ve kaliteli hizmet yönünde daha önceki görevlerinde yaptıkları gibi güzel ve faydalı işler yapacaklar
Tekrar kendilerine basarlar ve hayırlı ömürler dilerim.
                                                   


0 yorum:

Yorum Gönder