Blogroll

15 Mayıs 2016 Pazar

AFGANISTAN’IN CUMHURBAŞKANI KAYSERI’DEN ÇIKACAK !


AFGANISTAN’IN CUMHURBAŞKANI KAYSERI’DEN ÇIKACAK !


http://www.kayserihakimiyet2000.com/afganistanin-cumhurbaskani-kayseriden-cikacak/
‘Afganistan’ın gelecekte ki Cumhurbaşkanı Kayseri’den çıkacak ‘ Bu sözlerin sahibi Afganistanlı Üniversite öğrencisi Bashir Ahmad Haidari’ye ait.
Erciyes Üniversitesi Gazetecilik 2. sınıf öğrencisi Bashir Ahmad Haidari, Kayseri’ye yurt dışından eğitim almaya gelen yabancı öğrenciler arasında en tanındık simalardan; Haidari Kayseri’de düzenlenen birçok sempozyum,panel ve konferanslara katılarak kendisini geliştirerek ülkesine hizmet etmek istiyor. Afganistanlı Bashir’in bir de hedefi var Cumhurbaşkanı olmak !
Kayseri Hakimiyet Gazetesine özel açıklamalarda bulunan Bashir Ahmad Haidari Türkiye’yi ve Kayseri’yi çok sevdiğine vurgu yaparak ”Türk insanı ve Kayseri’yi çok sevdim zaten ben de Özbek Türk’ü olduğum için buraya alışmam çok kısa sürdü bize destek olan herkese teşekkür ediyorum ” dedi. Gelecekte yapmayı planladıkları çalışmalara da değinen Haidari, ”Benim en büyük hayalim Afganistan’da Cumhurbaşkanı olarak görev yapmak bu hayale bence uzak değilim bu hayali gerçekleştireceğim ve orada Kayserili Cumhurbaşkanı olarak anılacağım ” şeklinde konuştu. Samet SUN

0 yorum:

Yorum Gönder